February 13, 2011

Haridustehnoloog haiglas, ametijuhendi projekt

Kuna pikka aega töötasin Regionaalhaiglas, siis otsustasin mõelda selle üle, kuidas võiks välja näha haridustehnoloogi ametijuhend haiglas.
Regionaalhaigla ei anna tasemeõpet, vaid korraldab suur hulk erinevaid täiendkoolitusi – meditsiinilise, juhtimise, pühholoogia ja arvuti valdkonnas.
Haigla õppetegevuse iseloomustav joon seisneb selles, et haigla lektorid ei ole professionaalsed õppejõud vaid haigla töötajad (arstid, õed, üksuste juhatajad). Nendel on tugevad erialased teadmised ja kogemused, aga samas tavaliselt puudub didaktiline/pedagoogiline ettevalmistus. Seega minu nägemuse järgi peab haridusteholoog olema abiks mitte vaid e-kursuste ettevalmistamisel kuid ka tavaliste auditoorsete kursuste ettevalmistamisel ja läbiviimisel.


HARIDUSTEHNOLOOGI TÖÖÜLESANDED HAIGLAS

1. Lektorite probleemide ja vajadusete välja selgitamine seoses koolituste läbiviimisega Haiglas;
2. Lektorite nõustamine didaktilistes, pedagoogilistes ja andragoogilistes küsimustes
3. Letorite nõustamine IKT küsimustes ja tehniline tugi kursuste loomisel ja läbiviimisel;
4. Sisekoolituste läbiviimine lektoritele uute tehnoloogia võimaluste ja multimeedia vahendite õppimiseks;
5. E-õppe propageerimine ja populariseerimine Haiglas, infotundide korraldamine Haigla töötajatele;
6. Haiglale sobiva õpihaldussüsteemi valimine ja juurutamine;
7. Õpihaldussüsteemi igapäevane haldamine ja administreerimine;
8. Haigla lektoritele julgustamine e-kursuste loomiseks, metoodiline ja tehniline abi e-kursuste planeerimisel ja läbiviimisel;
9. Õppijate nõustamine IKT ja e-õppe küsimustes;
10. Koostamine ja publitseerimine Haigla intranetis õppematerjale e-kursuste loomiseks, erinevate programmide kasutamiseks;
11. Koostöö arendamine teiste asutustega e-õppe edendamiseks Haiglas.

No comments:

Post a Comment